Ως απόδειξη του ""Ριβολούσιον"", του τρίτου κεφαλαίου του στρατηγικού πλάνου Renaulution της Ομάδας Renault, η Ampere παρουσιάζεται ως η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΗΕ), αλλά και ως σημαντικός παίκτης στην αγορά λογισμικού. Για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις, να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες του μετασχηματισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, και να αντιμετωπίσει τις σημαντικές περιβαλλοντικές προκλήσεις, η Ομάδα Renault δημιούργησε την Ampere, ένα νέο εταιρικό μοντέλο που αντικατοπτρίζει τον στόχο της να γίνει ο ηγέτης της Ευρώπης στην αναπτυσσόμενη αγορά των ΗΗΕ. Με επίκεντρο την τεχνολογία, η Ampere αναπτύσσει ένα οριζόντιο επιχειρηματικό μοντέλο που παρέχει στην Ομάδα Renault μεγαλύτερη ευελιξία και ικανότητα άμεσης ανταπόκρισης στην καινοτομία. Στόχος της είναι η δημοκρατοποίηση των ΗΗΕ στην Ευρώπη, προσφέροντας οικονομικά οχήματα στους πελάτες. Η Ampere βασίζεται στην 15ετή εμπειρία της Renault στα ΗΗΕ, συνδυάζοντας ευελιξία και αποτελεσματικότητα στον τομέα του σχεδιασμού αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων για την ευρωπαϊκή αγορά και παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία στον πελάτη. Το βιομηχανικό και τεχνολογικό έργο που προωθείται από την Ampere έχει ισχυρή ανταπόκριση στην ευρωπαϊκή αγορά. Διαθέτει ένα μοναδικό φάσμα δεξιοτήτων και ένα σταθερό βιομηχανικό και τεχνολογικό οικοσύστημα που προστατεύει ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Κάτω από την ομπρέλα της Ampere λειτουργούν 11 παραγωγικές μονάδες στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένων των εγκαταστάσεων ElectriCity με τα εργοστάσια Douai, Maubeuge, Ruitz, και το εργοστάσιο στην Cleon. Η εταιρεία απασχολεί πάνω από 11.000 άτομα, με το 35% του προσωπικού να είναι μηχανικοί, που σχεδιάζουν, αναπτύσσουν, κατασκευάζουν, και εμπορεύονται οχήματα υψηλής απόδοσης, ασφαλή και βιώσιμα, υπό την ομπρέλα της Renault. Όλοι αυτοί συνεργάζονται για να υλοποιήσουν αυτήν τη μεγάλης κλίμακας μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα. Μια εταιρική ταυτότητα που συνδυάζει την παράδοση με την αλλαγή Το λογότυπο της Ampere ξεκινά με το σχήμα ενός διαμαντιού, του ιστορικού και αιώνιου συμβόλου της Renault, που αντανακλά το ανθρώπινο και βιομηχανικό της παρελθόν. Αποτελούμενο από πολλά διαμάντια, απεικονίζει αυτήν τη νέα διαμόρφωση μιας σφιχτής δομής, ευέλικτων ομάδων, η καθεμία με τον δικό της τομέα εξειδίκευσης. Η σύνθεση που προκύπτει από αυτά τα διαμάντια ενθαρρύνει ιδέες αέναης κίνησης και προόδου προς έναν κοινό στόχο. Η ταυτότητα της Ampere συνδυάζει τρία βασικά χρώματα – το Scandium, το Eigengrau και το Silicon Grey – δημιουργώντας μία ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία και τη φιλικότητα, τον ανθρώπινο χαρακτήρα και την καινοτομία.
Αυτό αποτελεί μέρος της στρατηγικής της για να διευρύνει τη βάση πελατών της και να επιτύχει μεγαλύτερη διείσδυση στις κατηγορίες Β και C της αγοράς, οι οποίες αναμένεται να αποτελέσουν το 75% των ευρωπαϊκών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Η εταιρεία έχει διαμορφώσει δύο ανταγωνιστικές πλατφόρμες, την AmpR Small για τα μοντέλα της κατηγορίας Β και την AmpR Medium για τα μοντέλα της κατηγορίας C. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί εξαρχής για ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής και την παροχή ανταγωνιστικών τιμών. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Ampere στοχεύει σε σημαντική μείωση των μεταβλητών κοστών μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων των κατηγοριών Β και C, καλύπτοντας τον κινητήρα EV, το όχημα και την επιχειρηματική αριστεία. Επιπλέον, η Ampere στοχεύει στον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης με την εναρμόνιση των τιμών μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, προλαμβάνοντας τον ανταγωνισμό. Έχει ήδη πετύχει σημαντικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση με το Scenic E-Tech, προσφέροντας εναρμονισμένη τιμή σε σχέση με τα υβριδικά οχήματα. Η εναρμόνιση της τιμής ανάμεσα σε ηλεκτρικά και οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης αναμένεται να επιτευχθεί και σε επόμενες γενιές ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας έως το 2027/2028. Με αυτές τις πρωτοβουλίες, η Ampere προσδοκά να διευρύνει τη βάση πελατών της, να παρουσιάσει ανάπτυξη στις κατηγορίες Β και C, και να επιτύχει ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Η συνολική γκάμα προϊόντων της Ampere προσφέρει επιλογές για κάθε καταναλωτή, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την αειφορία και την προσιτότητα. Η Ampere έχει σχεδιαστεί για να διαδραματίσει έναν σημαντικό ρόλο στον χώρο της ηλεκτροκίνησης, με στρατηγικό πλάνο που προβλέπει τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων της έως το 2031. Η προσθήκη δύο ακόμα ηλεκτρικών μοντέλων 2ης γενιάς θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων σε 7, με την εταιρεία να στοχεύει σε περίπου 1 εκατομμύριο πωλήσεις οχημάτων έως το 2031 και ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 10%. Επιπλέον, η Ampere δεν περιορίζεται στη δική της γκάμα, αλλά έχει σχεδιαστεί ως πλατφόρμα που μπορεί να εξυπηρετεί και άλλες μάρκες εντός του Renault Group. Η ευελιξία των γραμμών παραγωγής και η πολυμορφικότητα των δύο πλατφορμών επιτρέπουν την παραγωγή διαφορετικών μοντέλων, ενώ η ανταγωνιστικότητα στο κόστος παραμένει υψηλή. Συγκεκριμένα, η Ampere θα παράγει τουλάχιστον δύο μοντέλα για την Alpine, συνεισφέροντας στην ηλεκτροκίνηση της μάρκας. Επιπλέον, θα υποστηρίξει τη Dacia στη μετάβασή της προς την ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας λύσεις λογισμικού για όλο το Renault Group. Αυτή η επέκταση της συνεργασίας θα συμβάλει στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης σε πολλαπλά επίπεδα, ενισχύοντας τη θέση του ομίλου στην αγορά. Μείνετε συντονισμένοι στην Automotivo για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα του Γαλλικού Ομίλου.