Ως μέρος της νέα εταιρικής στρατηγικής της, η Renault αποφάσισε να εξορθολογήσει τις συνεργασίες της που αφορούν στο marketing σε παγκόσμια κλίμακα και να εστιάσει τις δραστηριότητές της σε συγκεκριμένους τομείς, ικανούς να προσδώσουν προστιθέμενη αξία στη μάρκα. Έτσι, πλέον, η Renault θα εστιάσει στις αθλητικές δραστηριότητες, με δύο κύριες συνεργασίες, στο ράγκμπι, ως βασικός συνεργάτης της γαλλικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, αλλά και στο τένις, προχωρώντας σε συνεργασία με το τουρνουά Roland-Garros.
To γαλλικό Grαnd Slam και η Renault ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία τους. Ξεκινώντας με το τουρνουά του 2022, που θα διεξαχθεί από 22 Μαΐου έως 5 Ιουνίου, και για τα επόμενα 5 χρόνια, η Renault γίνεται Premium Συνεργάτης του τουρνουά, το οποίο και αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά και ευυπόληπτα αθλητικά γεγονότα του πλανήτη. Τόσο η Renault όσο και το παριζιάνικο Grand Slam έχουν τις ίδιες ρίζες, καθώς και τα δύο είναι «γεννημένα» στη Γαλλία, έχουν ισχυρό παγκόσμιο χαρακτήρα, ενώ μοιράζονται τις ίδιες αρχές του γαλλικού πάθους και της εξωστρέφειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία της Renault με τη γαλλική Ομοσπονδία Τένις, βασίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.
Η Renault και το Roland-Garros έχουν από κοινού την πρόθεση της κοινωνικά υπεύθυνης συμπεριφοράς, γι΄ αυτό και η βιώσιμη κινητικότητα είναι βασική και για τα δύο brands. H Renault ήδη επιταχύνει τη μετάβασή της σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030. Αυτή η δέσμευση αποτυπώνεται με τον πιο εύγλωττο τρόπο στον ηλεκτρικό στόλο των 100 νέων Megane E-Tech Electric που η Renault θα διαθέσει στο τουρνουά, ως μέρος ενός στόλου 160 οχημάτων.
Παράλληλα με την πολύ σημαντική συνεργασία, η Renault λανσάρει και το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «GIVE ME 5», που είναι αφιερωμένο στις νέες γενιές. Ως πρώτο βήμα, η Renault θέλει να προωθήσει το τένις στις πόλεις, ανακαινίζοντας γήπεδα του τένις στα προάστια με τη βοήθεια τοπικών καλλιτεχνών. Δύο τέτοια γήπεδα αναμένεται να ανοίξουν στη Γαλλία μέχρι τα τέλη του χρόνου. Για τη χρηματοδότηση αυτού του project, η Renault θα ενεργοποιήσει το “Let Cahllenge” κατά τη διάρκεια του τουρνουά. Έτσι, κάθε φορά που η μπάλα θα χτυπάει στο φιλέ, πριν χτυπήσει στο έδαφος, κάτι που συμβαίνει περί τις 2.000 φορές κατά τη διάρκεια ενός τουρνουά, η Renault θα μεταφέρει ένα ποσό για το σκοπό αυτό. Επιπροσθέτως, η Renault θα καλέσει πολλά γκρουπ με παιδιά και εφήβους που προέρχονται από περιβάλλοντα που στερούνται ευκαιριών, προκειμένου να έρθουν στο τουρνουά και να βοηθήσουν στη διεξαγωγή του για μία μέρα.
Παράλληλα, ως μέρος αυτής της συνεργασίας, που αποτελεί μια πρώτη για τη Renault, το σήμα της μάρκας θα εμφανίζεται στο δίχτυ των 5 βασικών γηπέδων τένις στα οποία θα διεξαχθεί το τουρνουά, καθόλη της διάρκεια της διεξαγωγής του. Επίσης, κατά τη διάρκεια των αγώνων, μέσα στους χώρους του Roland-Garros θα υπάρχει ένα περίπτερο 150 μ2, μέσα στο οποίο οι επισκέπτες θα μπορούν να μάθουν για το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας, αλλά και για την εξηλεκτρισμένη γκάμα της, με τα Megane E-Tech Electric, Renault 5 prototype, αλλά και το νέο Renault Austral, του οποίου η παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει στο Roland-Garros. Renault Green Line: Όποιος θελήσει τα φτάσει στο τουρνουά με μηδενικές εκπομπές ρύπων θα έχει τη δυνατότητα να το κάνει χάρη στη Renault. Η εταιρεία car sharing, ΖΙΤΥ by Mobilize, θα προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να παρκάρουν στο χώρο στάθμευσης ακριβώς δίπλα στο στάδιο, σε κάποιο από τα 5 δικά της σημεία στάθμευσης. Παράλληλα, οι νέοι πελάτες, θα έχουν την ευκαιρία να επωφεληθούν μιας ειδικής προωθητικής ενέργειας. Renault The Originals Line: Οι λάτρεις του τένις, ξεκινώντας από το Atelier Renault στη γνωστή λεωφόρο Champs-Elysees, θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική ιστορική εμπειρία, μπαίνοντας σε ένα ιστορικό λεωφορείο της δεκαετίας του 30, που θα τους μεταφέρει κατευθείαν στο στάδιο. Renault Electro-Pop Line: Με την ευκαιρία της 50ης επετείου του Renault 5, η μάρκα έχει μετατρέψει 5 ιστορικά R5 σε ηλεκτρικά, το οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι θιασώτες και οι επισκέπτες για τη μεταφορά τους στους χώρους του τουρνουά.